00:08 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
دستورالعمل نحوه تعیین قیمت خدمات جانبی دو زیرمجموعه "فارس"

1399/08/29 11:51

توسط شورای رقابت اعلام شد:

دستورالعمل نحوه تعیین قیمت خدمات جانبی دو زیرمجموعه "فارس"

نماد برتر- مبین انرژی خلیج فارس از اعلام دستورالعمل تنظیم نحوه تعیین قیمت خدمات جانبی شرکت های فجر و مبین برای سال ۹۹ از جانب شورای رقابت خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه شد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت مبین انرژی خلیج فارس از اعلام دستورالعمل تنظیم نحوه تعیین قیمت سرویس های جانبی شرکت های فجر و مبین برای سال 99 از جانب شورای رقابت خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه شد.


 


براین اساس، شورای رقابت در خصوص بررسی و تصویب دستورالعمل تنظیم قیمت سرویس های جانبی( یوتیلیتی) شرکت های پتروشیمی فجر و مبین برای سال ۹۹ پس از بررسی گزارش روند اجرایی دستورالعمل در سالهای ۹۷ - ۹۸ اعلام کرد: اعضای شورا با اکثریت آرا مقرر کردند دستورالعمل مصوب شورای رقابت در سال ۹۷ -۹۸ برای سال ۹۹ نیز تسری و مورد اجرا واقع شود و ارقام مندرج در صورت های مالی سال ۹۸ بدون تغییر صورت های مالی مبنای محاسبه قیمت های فرمول برای سال ۹۹ قرار گیرد. اما برای سال آتی مطالعات و بررسی‌های کارشناسی مرکز و NPC با بهره بردن از شرکت مشاور متخصص در خصوص رفع نواقص و ارتقاء دستورالعمل تداوم یابد و فرمول حقوق تکمیل و به شورا ارائه شود.